2021-06-24 20:00  -  AB

Podhale Cup!

Był sobie raz Felek….😁

Ośmiu śmiałków z drużyny niebieskiej wybrało się na trzydniowy wyjazd do Nowego Targu, by wziąć udział w turnieju „Podhale Cup”.  W turnieju mierzyliśmy się z 10 drużynami z całej Polski w systemie każdy z każdym.

Dzień pierwszy to wyjazd z umówionego miejsca w godzinach porannych. Do Nowego Targu docieramy o 13 i wybieramy się na wspólny obiad.

O 15 meldujemy się w hotelu, żegnając się z rodzicami. Tutaj zaczęła się przygoda…

Następnie ustalamy zasady panujące na wyjeździe idziemy na spacer zapoznawczy. Po powrocie od razu udajemy się na basen, by się zrelaksować i odprężyć przed turniejem, później czas na wspólną kolacje. Wieczorową porą wychodzimy na boisko by rozegrać grę 4x4 małą piłką na bramki zrobione z czapek - kiedyś się tak grało…

Po tak intensywnym dniu Żaki nie miały problemu z zaśnięciem.

Dzień drugi rozpoczynamy porannym spacerem, by się trochę pobudzić. Wspólne śniadanie i ruszamy na pierwszy dzień zmagań piłkarskich. Tego dnia rozgrywamy 6 spotkań. Bilans tych spotkań to 5 zwycięstw i 1 porażka.
Wszystkie mecze rozgrywamy w bardzo trudnych warunkach. Słońce dawało się we znaki wszystkim zawodnikom. Maluchy wykazały się jednak charakterem i nie odpuszczały w żadnym spotkaniu dając z siebie maksimum.
5 wygranych meczy uplasowało nas po pierwszym dniu zmagań na drugim miejscu, więc na obiad wróciliśmy w dobrych humorach. Po obiedzie przyszedł czas na naukę współpracy i kontroli emocji podczas grania w Fifie 21 na konsoli. Zawodnicy dobrani w pary rozegrali po jednym meczu przeciwko trenerowi. Po grze wspólny spacer na miejscowy peron pooglądać pociągi. Po powrocie cześć grupy ogląda Euro 2020, a reszta podejmuje się gry w piłkarzyki z zawodnikami z innych drużyn.

Następnie wspólne oglądanie meczu Polska - Hiszpania. Wspólny doping zjednoczył zawodników wszystkich drużyn co wprowadziło bardzo przyjemną atmosferę. Kolejny intensywny dzień bardzo szybko się skończył.

Dzień trzeci zaczynamy już o 6 30, żeby o 7 zjeść śniadanie. O 8 meldujemy się na boisku. Jesteśmy trochę zaspani, ale pobudza Nas zwycięstwo w pierwszym spotkaniu. Drugiego dnia rozgrywamy 4 mecze. Bilans to 3 wygrane i 1 porażka. Turniej kończymy na drugim miejscu ze stratą jednego punktu do zwycięzców. Rozdanie medali przebiega w fajnej atmosferze, a naszemu zawodnikowi Tomkowi wszystkie drużyny śpiewają wspólnie sto lat z okazji 8 urodzin.
To nie koniec niespodzianek dla solenizanta. Po powrocie czeka na niego prezent od kolegów z drużyny oraz tort ze świeczką. Wspólnie świętujemy urodziny jedząc tort oraz pijąc szampana Piccolo. Po urodzinach obiad i czas wracać do domu. Na pożegnanie wspólna piosenka, która towarzyszyła nam przez cały wyjazd i każdy ruszył w drogę powrotną. Podsumowując to była bardzo fajna przygoda oraz kolejny krok w rozwoju Naszych Żaków.